TUOTE

Käytännön veneilytaidot – Toteutusmuoto CV:n ja haastattelun perusteella

Hyväksytysti suoritetusta kurssista myönnetään sähköinen Käytännönveneilytaidot osaamistodistus, jonka voit ladata ja liittää hakemukseesi Traficomille Kansainvälistä huviveneenkuljettajan pätevyyttä hakiessasi.

Huomioi, että sinulta tulee löytyä mm. vähintään viiden (5) vuoden veneilykokemus sisältäen vähintään kolme (3) yli 100M matkaa päällikkönä ja yksittäiset matkat ovat kestäneet vähintään viisi (5) vrk. suorittaaksesi tämän toteutusmuodon hyväksytysti. Vaihtoehtoisesti voit osoittaa käytännön veneilytaitosi vesillä annetun näytön perusteella (erillinen kurssi). Tutustuthan vaatimuksiin tämän kurssin suorittamisesta hyväksytysti ennen kurssille ilmoittautumista.

Tämä kurssi on tarkoitettu ensisijaisesti KPS-KSS:n henkilöjäsenille (Jäsenhinta 50€). Jos et ole vielä seuramme jäsen, voit tiedustella mahdollista osallistumista (vapaita paikkoja) koulutuspäälliköltä sähköpostitse koulutus@kotkanpursiseura.fi – Tämän kurssin (toteutusmuodon) hinta ei jäsenille on 100€.

Maksettuasi ja näin ilmoittauduttuasi ”kurssille” saat sähköpostitse vahvistusviestissä tarkemmat ohjeet kurssin suorittamiseksi sekä kurssiavaimen, jolla pääset kirjautumaan SPV:n Campus oppimisalustalta löytyvään ”Venepäällikkötutkinto 2024” kurssialueelle. Veneily CV palautetaan Campus oppimisalustalle ja lisäksi veneilykouluttaja ottaa sinuun yhteyttä keskustelua (haastattelua) ja palautetta varten.

HUOM! SPV:n Campukselle on ensin kirjauduttava sisään. Kirjautuminen Campukselle tehdään SuomiSport-tunnuksilla (Jos sinulla ei vielä ole SuomiSport tunnuksia, rekisteröi itsesi palveluun).

SPV:n Campukselle kirjautuminen on maksutonta eikä vaadi erillisten kurssien/tuotteiden ostoa.  Campukselta löytyy myös avointa veneilyyn liittyvää materiaalia / kursseja.

Ilmoittautumisen jälkeen saat sähköpostitse tarkemmat ohjeet Campuksella toimimiseen tämän kurssin osalta.

Lisätietoja: koulutus@kotkanpursiseura.fi

KÄYTÄNNÖN VENEILYTAIDOT (TOTEUTUSMUOTO CV)

Saatavuus: 8 varastossa