KILPAILUT

Avoimet kilpailut

Kaikki Kotkan pursiseuran järjestämät avoimet kilpailut löydät KPS:n Manage2Sail – sivuilta. Kilpailut myös TAPAHTUMAKALENTERISSA.

Monien muiden suomalaisten pursiseurojen tapaan, käytämme Manage2Sail -järjestelmää kilpailujen organisointiin.

Ilmoittautuminen kilpailuihin Kotkan pursiseuran Manage2Sail-kilpailusivulla. Kilpailukutsut, -ohjeet ja tulokset löytyvät myös kyseisiltä sivuilta.

Tästä pääset Kotkan pursiseuran Manage2sail-sivulle

Huomioitavaa:

Kun ilmoittaudut ensimmäiseen kilpailuun, luo itsellesi tili.
Tili luodaan Manage2Sailin kautta. Tämä tarvitsee tehdä vain kerran.
Muista vahvistaa tilin luominen sähköpostiisi saamasi linkin avulla.

Jatkossa käytät samaa tiliä (profiilia) aina kun ilmoittaudut minkä tahansa Manage2Sailia käyttävän seuran kilpailuun.

Kotkan pursiseuran järjestämien kilpailujen maksut suoritetaan myös Manage2Sail -sivuston kautta.

KILPAILUAVUSTUKSET

Kilpailuavustusten hakeminen ja hakulomake:

KILPAILUAVUSTUSTEN HAKUSÄÄNNÖT 2020_10_29

Veleiro Cup -viikkokisa

Veleiro Cup on torstaisin ajettava Kotkan pursiseuran viikkokisa. Kilpailupäivät  TAPAHTUMAKALENTERISSA.

Kilpailua voit seurata myös maista käsin. Hyviä paikkoja kilpailun
seuraamiseen ovat mm:

• Vanhan merivartioaseman läheisyydessä olevan ”lähetyslaiturin” läheisyydessä oleva alue. (Annathan lähetystä hoitaville toimihenkilöille työskentelytilan ja -rauhan lähdön ajaksi).
  • Aallonmurtaja Meriniemi
  • Aallonmurtaja Kuusinen
  • Katariinanpuisto

Lähdöt: Lähetetään kilpailupäivinä klo: 17:45-18:05 välisenä aikana.

Sarjat: Finnrating ja avoin luokka.

Finnratingin ja avoimen luokan kilpailukutsu, purjehdusohjeet, ilmoittautumisohjeet ja tulokset Kotkan pursiseuran Manage2Sail-sivustolla  – www.manage2sail

Kilpailijat huomio! Köliveneluokissa kilpaileville on oma WhatsApp-ryhmänsä. Mikäli haluat liittyä ryhmään ja saada kilpailuun liittyvää tiedotusta WhatsAppin kautta, laita pyyntö ryhmään lisäämisestä sähköpostilla: purjehdusjaosto@kotkanpursiseura.fi.