Seuravaatteita on taas tilattavissa!

Koon mukaan (XS-XXXL) tilattavissa on softshelltakki (miesten ja naisten malli erikseen) 90 €, collegepaita 35 €, huppari 43 €, tekninen pitkähihainen paita 40 € ja t-paita 18 € (paidoissa miesten malli). Tilaukset ja tiedustelut osoitteeseen seuratuotteet@kotkanpursiseura.fi. Vaatteet ovat tummansinisiä ja painatus valkoisella. Varsinaista sovitusmahdollisuutta ei tällä tilauskerralla valitettavasti ole. Muutamia sovituskappaleita löytyy, ota yhteys, jos haluat jotakin sovittaa ennen tilausta.

Vaatteet maksetaan Mobilepaylla tai pursiseuran tilille vaatetta tilatessa tai viimeistään ennen kuin tilaus lähtee eteenpäin 18.8.2024. Vain maksetut vaatteet tilataan. Tilatessasi ilmoita nimi, puhelinnumero ja sähköpostiosoite. Tieto noutoajankohdasta ja -paikasta tulee sähköpostiin, kun vaatteet on elokuun loppupuolella saapuneet.