Klubi-ilta Meriniemessä pe 17.5. klo 16.30

Kaikille avoin klubi-ilta Meriniemessä pe 17.5. klo 16.30 alkaen. Klubi-illan aikana liittyminen pursiseuraan ilman liittymismaksua! Vapaa sisäänpääsy!

Ovet avautuvat klo 16.30. Meriniemen opastettu esittelykierros alkaa klo 16.30 Cafe Laiturin luota.

Ohjelma sisätiloissa Meriniemen keskikerroksen pääsalissa alkaa n. klo 17. Kotkan pursiseura ja Kotkan Meripelastusyhdistys esittelevät toimintaansa. Johanna Vesalainen kertoo maailmalla purjehtimisesta. Musiikista vastaa Duo Puro & Huusari. Ravintola Meriniemi palvelee tapahtuman ajan. Myynnissä seuratuotteita, vuoden 2023 Helamarkkinoilta jääneitä veneilytarvikkeita sekä Lightning EM-kisojen kelluvaan kisastudioon lippuja.

Ravintola Meriniemessä Happy Bubbles Hour klo 18-19. Jytä disko klo 20 – 01 (K-36). Klubi-iltaan osallistuvilla mahdollisuus osallistua Meriniemen Jytä diskoon ilman sisäänpääsymaksua sillä klo 18 jaetaan Meriniemen baarissa 100 kappaletta vapaalippuja Jytä diskoon (1 lippu/klubi-iltaan osallistuja). Lisätietoja Jytä diskosta https://www.facebook.com/meriniemenjytadisko/?_rdr