Veneilijän ensiapu -kurssi

Veneilijän Ensiapukurssi lähiopetuspäivä La 4.5 klo. 10:00-17:00. Paikka Meriniemi

Osallistumismaksu 45€ / hlö (jäsenhinta).

Kurssilla käydään läpi hätätilanteissa toimiminen, sekä tavallisimmissa sairaus- ja onnettomuustilanteissa toimiminen veneilijän näkökulmasta. Kurssi toteutetaan osin itseopiskeluna sekä lähipäivänä suoritetuin teoriaopein ja käytännön harjoituksin. Hyväksytysti suoritetusta kurssista myönnetään todistus. (Koulutus täyttää Traficomin vaatimukset veneilijältä vaadittavasta ensiapukoulutuksesta.)

Kurssille otetaan max. 15 hlö.

Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittautuminen: https://kotkanpursiseura.fi/tuote/veneilijanensiapu

Ilmoittautumisen jälkeen saat sähköpostitse ennakkomateriaalin kurssille, sekä tarkempaa tietoa lähiopetuspäivästä.

Kurssi on tarkoitettu ensisijaisesti KPS-KSS:n henkilöjäsenille. Jäsenhinta 45€/hlö

Tarkemmat tiedot kurssista ja ohjelmasta lähetetään osallistujille.

Jos et ole vielä seuramme jäsen, voit tiedustella mahdollista osallistumista (vapaita paikkoja) koulutuspäälliköltä sähköpostitse koulutus@kotkanpursiseura.fi

Kurssin hinta ei jäsenille on 100€.